Monday, January 16, 2017

Nantu à u ghjocu di Sementi Gardening Tips Simple

How To The g Hydroponics in http://slosa.blogspot.com/2016/05/kumpulan-tips-berkebun-hidroponik-secara-sederhana.html casa di Principianti | Benvinuti à u lintangsore.com blog, un locu di fà sparte e mparari la eriba di urtaglia, i frutti è pustimi di crescia. Nant'à stu puntu no ti amparà un cuntu pianta Sementi chì pò ièssiri usatu pî muzzicuna facirmenti in casa o in l'aria.

U prublema ùn hè quellu chì u paese à a crisciri i ligumi. Ghjè per quessa, ci hè un certu modu, unni si po 'crisciri, verdura, aduprendu acqua, cum'è una spezia di tarra sustituiri o macari ciamatu hydroponics.

Comu a crisciri hydroponics hè ancu adattu per dumanda à e zone urbane o di e zone urbane, picchì tanti e prestazione quali: spazziu-fideltà e amichevuli u circondu. Asempî dâ Sementi sunnu assai facili di u suminà, di hydroponics comu casa hè un culturi, foglia di verdura cume u carbusgiu, la kale, pakcoy, kailan, picanta, basilicu è altre sebangainya.

È quì, sò un pocu di elli:

1. U primu hè di buttigli d'acqua minerale era tagliata in dui pezzi, dà u buttiglia un pirtusu circa 1, cm supra li stanghi buttiglia e funnu, comu puru lu pirtusu sarà usata à purtà un limènti a lu pianta.

2. Dopu u sicondu hè u Praxi in cui 'na cumunicazione chì hà a forma di scuma e havi un dilicatu tinta e havi nu pisu ridutta. Praxi stessa è furmatu di na roccia chauffage lucida at a temperature, tantu alta chì strughja nourriture. A lu tempu di lu vetru, roccia, tinta, succissivamenti - tinta fina pò esse furmatu da iddu stissu, doppu chi si sarà stampatu incù una grossa diminsioni abbastanza. È Praxi dopu esse tagliata, secondu a so bisognu.

3. È lu terzu hè u scornu chì hè stata prudutta da connie risu ghjetti chi hannu statu brusgiatu. U scornu nantiya risu èssiri usatu ppi crescente di cumunicazione per via ch'ella hè di più senza fanti è libbiru di battìri. È li parti ntirissanti di lu menzu u suminà, è arquantu risistenti è ùn facirmenti biodegradable accussì ca si pò ièssiri usatu assai.


No comments:

Post a Comment